Home

se intampla adesea sa ne dezamagim semenii. pe cei pe care ii iubim. sau pe cei cu care interactionam mai des. de multe ori o facem inconstient. alteori o facem pentru simplul fapt ca suntem diferiti… sau imperfecti… sau egoisti… sau nerabdatori… sau vocali…

si eu am dezamagit… si probabil o s-o mai fac. si ma tot gandesc: cum as putea sa preintampin astfel de situatii? cat de mult as putea sa auto-controlez gesturi sau fapte?

cred ca cel mai usor in a-i intelege pe oameni si limitele lor este sa punem in balanta propria noastra capacitate de a dezamagi. atunci probabil ne va fi mai usor sa iertam.  

2 thoughts on “Deceptii

  1. si nasol e ca cei pe care ii dezamagesti cu adevarat sunt doar cei care tin la tine, sau macar le pasa intr-un fel.

    dar guess what, si dezamagitii sunt egoisti. de ce? pai, mi-am pus intrebarea “cand sunt eu dezamagit”? atunci cand cineva face ceva care nu corespunde viziunii MELE asupra lumii. cand face ceva care nu cred EU ca e bine, care conform standardelor MELE e gresit, sau suboptim.

    dar cine zice ca standardele mele sunt cele corecte, sau importante? dezamagirea contine un element de judecata care nu e tocmai flatant – nu e acelasi lucru cu “intelegerea”. (or maybe it’s just me :).

    cu toate astea, doare al dracu’ cand dezamagesti pe cineva… pentru ca, intre altele, sunt oameni de care iti pasa.

  2. mi-am dat seama ca vorbesc prostii :). dezamagesti cand, de exemplu, zici ca faci ceva, in orice context, ajuti pe cineva, sau pur si simplu, si apoi nu mai faci. omu’ ala se bazeaza pe tine si tu il lasi cu fundun balta, nu te tii de cuvant. atunci are tot dreptul sa fie dezamagit.
    tocmai am facut ceva de genul.

Leave a Reply

