Home

da, am noutati: am intavat sa ma dau pe placa (snowboard pentru cunoscatori). fooooarte misto!

in primul rand, am descoperit ce inseamna sa iti gasesti echilibrul. dupa prima zi de instruire, cu monitor (campion national la acest sport), eram negru: pe fund, pe coate si antebrate, sub genunchi. ma durea sternocleidomastoidianu’, carnea de pe degete, shuncile aferente sarbatorilor… ce mai, fiecare celula pulsa! dar a venit si ziua a doua.

prietenii care ne-au invitat la rev, ne-au propos sa ne dam cu ratracku’ (sper ca am scris bine, e vorba de mashinaria care niveleaza partia). si daca tot ne dam cu chestia asta nu ne luam si placile/ schiurile? ca nocturna pe partie e deschisa… zic: “mai tovarashi, mandea de abia a coborat pe fund, genunchi si coate prima zi… vreti sa ma homoratzi?” ei zic: “bine, cum vrei!” dupa care a aparut umbra lu’ Alexandru cel mare, care a zis: “infrangeti temerile!” si mi-am luat placa.

tin sa precizez ca am trait una dintre cele mai intense experiente de viata! am avut aceeasi traire ca in Point Break… pe intuneric,  cu vizibilitate redusa, am inteles cum trebuie sa imi obtin echilibrul. nu fara cazaturi, dar am reusit!

nu va inchipuiti acum ca fac fitze pe partie, dar cobor o panta “onesta”, cu tot cu viraje, fara sa cad… prea des 🙂

3 thoughts on “Cu placa…

  1. Pingback: Ţăranul de pe snowboard — explorish.net

  2. Pingback: explorish » Blog Archive » Ţăranul de pe snowboard

Leave a Reply

