Home

Azi am mai multa timp (si chef), asa ca mai bag un post. Si ca tot romanu’ care se simte analist socio-politic, imi permit sa dedic un “Jenant, dle Presedinte” dlui Basescu, a propos de reactia pe tema copilului-politician-inca-nepregatit, Elena.

Domnul presedinte, altfel un om cu o cultura medie (comparabila cu a mea, de aceea imi permit sa combat) este foarte educat in ceea ce priveste “managementul informatiei”. nu vreau sa fac apologia unui eveniment realmente banal si fara relevanta pentru ceea ce inseamna societate romaneasca. cu atat mai mult cu cat e strict legat de satira (a se vedea reactia la show-ul lui Calinescu… din nou, jenant!) 

se spune ca fiecare natie are conducatorul pe care il merita. si cum eu l-am votat, ca pe un autentic second best, constat acum cu jena ca sunt reprezentat de un om fara intelegere si consideratie pentru electoratul avizat.

Sugestie: motivul “badaranismului” de culoare portocalie a trecut… re-brand-uirea catre mai multa eleganta si pudoare este mai mult decat oportuna.

Leave a Reply

