Home

Astazi o sa dau drumu’ la degetele pe tastatura, fara prea multa autocenzura, pentru ca am avut o saptamana plina din care am iesit oarecum consumat.

Ei bine, incepand de astazi mi-am dat libertatea pentru vreo saptamana sa gandesc liber. Si o sa reiau o idee mai veche legata de vocatie. Mai exact, este vorba de rabdare. Cu ceva vreme in urma ma intrebam, nicidecum retoric, daca rabdarea este o virtute. Nu gaseam raspuns pentru ca nu gasisem atunci distinctia de fond intre recunoastere si desavarsire.

Pentru ca acum lucrurile par mai clare, inclin sa afirm ca da, rabdarea este o virtute. Pentru ca prin rabdare poti sa realizezi doua lucruri: iti dozezi mai bine energia (mai ales cand vine vorba de partea de creativitate) si eviti sa devi ipocrit.

Am intalnit persoane care invoca comprimarea timpului. Si retrospectiv gandind, nu inteleg la ce se raporteaza. Dupa experienta din weekend-ul trecut (un curs de dezvoltare personala) am ramas, printre altele, cu convingerea ca lamentarea este paguboasa. Si ca tot ceea ce tine de noi este pe cat de sacru, pe atat pe realizabil, cata vreme visele sunt rezonabile si sincere.

Weekend placut!

2 thoughts on “Introspectie

  1. lamentarea e paguboasa, cî-lar. pare că “let steam off”, dar de fapt e un vortex care suje de enerjie.
    cu cine fu cursu, si despre ce? in linii mari. astea-s interesante.

  2. cursul: leadership transformational… tema: cine sunt eu, ce imi propun, cum pot determina schimbarea, in viata mea, si, in consecinta in organizatia/ comunitatea in care ma misc.

    in afara de argumentul contra-lamentare, mi-a mai ramas in minte ideea de: plan, act, prove! cu alte cuvinte, propuneti ceva, actioneaza in consecinta, si ulterior masoara impactul deciziilor tale, indiferent ca efectul este pozitiv, sau negativ. ideea de baza este sa nu asociez esecuri/ succese, ci feedback. cu alte cuvinte, nu bate la nesfarsit la porti inchise… e risipa de energie 🙂

Leave a Reply

