Home

Ieri mi s-a intamplat un lucru bun. Si pentru ca e un lucru bun, merita spus. Chiar daca e minor sau asa pare.

Cat timp am fost la Londra (aproape 6 zile) am lasat masina in fata firmei. Asta e mai putin important, pentru ca praful si mizeria se puneau pe ea si daca o lasam acasa… Ideea este ca zilnic, timp de o saptamana, Mr. C a vazut cu masina “domnului Ovidiu” se umple de praf si frunze. Cine e Mr. C?

Mr. C este intendentul de serviciu, omul care are grija de subsolul cladirii, de pomii si iarba din jurul cladirii, de partea mecanica si de cea electrica… omul bun la toate, pe romaneste!

Ieri, Mr. C uda iarba din fata companiei. Si, probabil, a vazut din nou masina plina de praf… Motiv pentru care s-a hotarat sa puna furtunul pe ea. “Shocul” meu a fost unul placut din doua motive: unu, firesc, am amanat vizita la spalatorie pana in weekend; doi, mi s-a confirmat faptul ca oamenii trebuie respectati pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce pot fi.

Mr. C este genul de om care intra in vorba cu tine si iti povesteste despre familia si prietenii lui. Face parte din categoria celor care nu te streseaza, are in el izul ala de umor romanesc simplu, dar sincer. L-am ascultat intotdeuna, dintr-o curiozitate neaosa; simt adesea ca am rupt contactul cu strada, cu oamenii obisnuiti, straini si ca vorbesc (chiar injur!) mai des in engleza. Iar Mr. C (Mr. da? 🙂 ) este una dintre legaturile mele cu viata obisnuita. Probabil a contat pentru el ca l-am ascultat mereu, si cand s-a descarcat, si cand s-a bucurat. Si mi-a spalat masina.

Asta e genul de gesturi care iti fac ziua mai buna. E genul de evenimente care imi amintesc ca putem fi mai buni. Iar Mr. C este genul de om de care avem nevoie; asa cum e el, anonim.

Multumesc Mr. C!

One thought on “Mr. C

  1. i have a Mrs M. care mai are grija de mine din cand in cand…imi verifica pauzele pe care le iau pe zi…imi mai aduce din cand in cand cate o floare de la trandafirul chinezesc de pe hol…
    Suflete mari!

Leave a Reply

