Home

Zilele trecute citeam un articol pe blog-ul fratelui explorish in care vorbea despre prima ninsoare… Brusc mi-am amintit ca mai e putin (o luna si ceva) pana cand vine Craciunul. Cu toate ale lui. Si pentru ca m-au inconjurat o gramada de sentimente de bine zilele astea (lasand deoparte faza cu prima inmatriculare…), astazi m-am hotarat sa nu scriu despre lucruri “serioase”.

Astazi este vineri; uitandu-ma afara, imi dau seama ca zilele calde si senine s-au dus; se anunta petrecerile de Craciun ale diverselor companii… iar eu, sunt mai linistit ca niciodata (am si baut un pahar de vin rosu la pranz, ce-i drept 🙂 !).

Pooja a cumparat zilele trecute un costum de Mos… va trebui sa gasim si Mosul care sa il poarte. De la Londra am cumparat bastonase din acelea colorate, gen ciubuc, de pus in pom, care imi aduc aminte de copilaria desenelor cu Tom & Jerry. Ne gandim sa aducem si singurii bunici in viata la aceasta petrecere.

christmas_collage

Mai e pana la Craciun, ce-i drept, dar am gasit de cuviinta sa va aduc si voua aminte ca este timpul sa ne gandim la cadouri, sa ne gandim la ce avem de gatit sau pregatit… bucate, cozonaci, muraturi. Timp mult nu mai e, iar problemele de la servici nu sunt singurele care trebuie sa ne preocupe.

E timpul sa ne pregatim pentru Craciun.

Weekend placut 😉 .

2 thoughts on “Vine Craciunul!

  1. Alergatura pentru Cadouri de Craciun poate deveni uneori prea comerciala, chiar isterica.
    In liceu faceam un fel de joculet cu o luna inainte de Craciun, trageam cate un biletel cu numele unui coleg/colega si in urmatoarea luna trebuia sa fim un fel de inger pazitor pentru colegul respectiv, fara ca el sa isi dea seama, gen sa il ajuti la teme, sa il intrebi de una alta mai des, sa nu te certi cu el, chestii din astea marunte si totusi semnificative, iar la final se facea cate un cadou, de preferinta self-made, care se lasa in banca cu numele si diriga il punea pe catedra asa ca nimeni nu stia de la cine a primit cadoul. Eu am fost foarte fericita sa gasesc intr-o cutie de aspirina (chiar am crezut initial ca e aspirina.. la cum ii cunosteam pe colegi) o superba bratara de scoici facute de ….nuconteazacine, Cred ca astfel de idei pot sa te apropie mai mult de “spiritul” sarbatorilor decat cadouri cumparate in ultimul moment cu stres maxim. Poate incercati si voi anul asta.

  2. la “intern” iti dau dreptate. stiu sistemul asta de cadouri anonime. l-am “simtit” pe pielea mea in vechea companie. a fost chiar mit stock. si mai interesant era ca se stabilise o limita superioara relativ mica a pretului cadoului, tocmai pentru a da evenimentului o incarcatura sincera si atat.

    analog e pentru cei dragi… eu spre exemplu, am primit de la fosta mea prietena, actuala mea sotie la primul nostru Craciun un pulover portocaliu. Eram foarte dependent de portocaliu la acea vreme si asta a facut toti “banii”. Inca am puloverul ala si probabil nu il voi abandona niciodata.

Leave a comment