Home

Zilele trecute, total intamplator (mai ales ca nu mai sunt un consumator autentic de tv), am prins un top VH1, respectiv cele mai bune 50 de voci feminine din istorie. Locul 3: Whitney Houston. Locul 2: Aretha Franklin. Locul 1: Lou Rhodes (vocalista Lamb)! “Cine e Lamb?!” Ascultati aici Lamb! Sau aici.

O voce la fel de faina, si puternica (dupa standarde Takeda 🙂 ) e Natalie Merchant.

…asta ca sa mai schimbam registrul si sa ne gandim ca sunt o grama’ de lucruri de care ne putem bucura pe lume 😉 .

One thought on “Lamb

  1. vazui si eu o parte din topul asta…mi-a adus aminte de multa muzica buna, adica ce imi place. Nu mai stiam de Natalie Merchant, de fapt nu stiu daca am stiut-o vreodata dupa nume, dar vocea mi-am reamintit-o. Thanks!

Leave a Reply

