Home

Ce inseamna sa iubesti pe cineva cu adevarat? Cred ca e o intrebare care ne “macina” pe toti.

Pentru mine asta inseamna dorinta acerba de a ajunge cat mai repede acasa. Mi-a luat ceva sa realizez un lucru atat de simplu.

Cu ea alaturi nu imi este teama de esec. Nu imi e teama de penibil. Nu imi este teama sa par altceva decat sunt. In fata ei nu imi este jena sa plang sau sa ma lamentez. Nu imi e jena sa ma aberez si sa vorbesc aiurea.

Cu ea concediile sunt aventuri indiferent ca suntem in creierul muntilor sau intr-un oras cu 20 de milioane de locuitori. Cu ea natura e fireasca si doar atat. Cu ea oamenii din jur sunt mai veseli si mai deschisi. In prezenta ei, viata altora devine brusc mai interesanta si mai fabuloasa.

Din mana ei infloresc trandafirii si lalelele. Din mana ei iese cel mai grozav peste la cuptor. De la ea am primit cele mai gingase cadouri. De la ea am cele mai bune idei cand vine vorba de buna-dispozitie.

Cu ea am descoperit teatrul cu adevarat. Cu ea rad sau plang la filme. Alaturi de ea am cumparat primul tablou.

Datorita ei sunt din nou, eu insumi!bottlenose_dolphin_ksc04pd0178

2 thoughts on “Pooja

  1. Acest blog m-a facut din nou sa meditez.
    Mi-a placut ce ai zis in final : “Datorita ei sunt din nou, eu insumi!”

    … a fi tu insati/insuti… Cu alte cuvinte, persoana iubita iti da libertatea absoluta in timp ce te face indisolubil legat de ea 🙂

Leave a Reply

