Home

Sunt sigur ca sintagma “Stirile ProTV” poate genera surpriza. Noi ne uitam dimineata la acest program pentru ca se suprapune cu viata noastra: la 7:30 sunt stirile sportive si imi beau cafeaua relaxat, cand ies pe usa, e vremea si horoscopul… simplu! Iata un profil de consumator pentru oamenii de marketing 🙂 .

Ideea este ca intre sport si vreme, cand de obicei ma spal pe dinti, ProTV au lansat o noua campanie smart: “Avem viata in sange“. E vorba de nevoia ca Romania sa detina un registru national al donatorilor neinruditi.

Sigur, si alte trusturi fac campanii. Dar asta mi s-a parut intr-adevar utila si centrata pe ceva relevant: viata!

Si, uite-asa, ajung din nou in mainstream dupa ce un an de zile am fost elitist la Realitatea 🙂 .

Eu si Pooja suntem foarte hotarati sa ne implicam. Probabil vom ajunge sa si donam sange si poate chiar mai mult. Poate puteti si voi sa faceti ceva in sensul asta… va amintiti: putem fi mai buni!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s