Home

Gratie lui Explorish, am savurat acest ARTICOL. Eu v-am mai spus ca omul asta e mai degraba Leu decat hiena 🙂 . Enjoy it!

M-am bucurat citind acest articol nu pentru ca mi-a validat o serie de supozitii/ ipoteze, ci pentru ca azi, acum, in aceste vremuri, am reusit sa intuiesc multe dintre lucruri intr-un mod similar modelului sau de gandire. Diferenta dintre noi este ca el si valorifica aceste oportunitati. E jucator. Eu sunt doar teoretician. Dar ma perfectionez 🙂 .

Si daca tot am ajuns la capitolul “cum sa sfidam recesiunea”, iata inca o dovada de ce inseamna VIZIUNE; citind acest al doilea articol (sugerat de A.A. Angel), cred ca pot sa intuiesc modelul socio-economico-politic care se va prolifera la nivel global post-recesiune.

Si acum la revedere… tre’ sa plec la teatru!

2 thoughts on “Cum trebuie privita recesiunea…

  1. ai cetit si comentariile la primu articol? unele mi s-au parut interesante, nu m-as fi gandit.

    foarte interesant si articolu cu norvegia. la intamplare, iau remarca “they have become complacent”. sindromul (fericirii lui) faust?

Leave a Reply

