Home

Am fost si anul asta la Best’Fest.

Si, bineinteles, am fost si la Santana. Care e, intr-adevar un mare artist. Muzica lui e plina melodie (de parca trebuia sa va spun eu asta…) si este foarte, foarte odihnitoare. Si rock, si latino, si jazz, si pop. Inclusiv o piesa a lui Michael Jackson. 

Formatia… la fel de profesionista. Simteai pasiunea pentru muzica si scena. Toti foarte echilibrati, modesti, deschisi fata de public. Bateristul de zile mari 🙂 .

Au cantat doua ceasuri si ceva… au si avut pentru cine. Se pare ca au fost peste 20.000 de oameni. Si, ca sa fiu sincer, am simtit ca erau destui oameni de calitate in public.

Spectacol complet!

M-a impresionat insa si mesajul pe care, la un moment dat, l-a transmis catre public, in completarea cantecului “A Love Supreme” (cu vorbele mele): “Doua lucruri misca lumea. Unul este dragostea/ iubirea neconditionata, libera de orice constrangere. Al doilea este frica/ teama. Teama este foarte scumpa… Intrebati-l pe George Bush!“. A fost al doilea artist, dupa Moby, care l-a facut de ocara pe forstul presedinte.

Iata si o piesa, pe care nu a cantat-o, dar care mie imi place foarte mult:

http://www.trilulilu.ro/erikaorosz/424efec3402d97

Leave a Reply

