Home

…asta e intrebarea aflata pe buzele tuturor in primele zile de la nasterea unui copil. Nu doar al nostru. De parca mai conteaza cata vreme e intreg si sanatos. Dar oamenii vor sa stie; inclusiv noi, parintii.

“E gura mea, nasul tau. Ce bine ar fi sa aiba ochii bunicului…”

“Parca are ceva si din cutarescu… nu crezi?”

“Asa aratam si eu cand eram copil. Ia sa ne uitam la poze, acasa”.

Numai din astea auzi.

Pentru cei interesati/ curiosi: in primele 72 de ore de viata, copilul isi schimba fizionomia de trei-patru ori. Nasul se ridica; urechile se indreapta; fruntea se descreteste; buzele capata contur; mimica insasi capata personalitate pe masura ce copilul acumuleaza experienta vietii “de afara” in interactiunea lui cu sanul mamei, biberonul, lumina, zgomotele noi.

Un alt lucru cert este ca, uitandu-te atent la copil, regasesti de fiecare data imbinarea dintre parinti. Asta face la urma-urmelor lucrurile de-a dreptul miraculoase.

Tot din categoria “belea” este si momentul in care, cand il pui pe piept, se face timbru! In momentul ala nu mai conteaza cu cine seamana… 🙂 .

2 thoughts on ““Cu cine seamana?!”

  1. Sa va traiasca, sa creasca mare, frumoasa si sanatoasa, sa aiba noroc si sa va aduca numai bucurii! Am fost azi am in maternitate, chiar la neonatologie, probabil ca era si ea printre omuletii din patuturi…daca nu era langa cu mama ei. Este minunat! Felicitarile mele!… Eu-peste 2 luni (6-7 aprilie). Doamne-ajuta!

Leave a Reply

