Home

In momentele in care puiul doarme, iti vine sa ma cugeti. Si chiar cugeti.

In primul rand, iti faci evaluarea sub aspectul comportamentului. “Ce am facut bine? Ce am facut nepotrivit? Ce pot sa fac astfel incat confortul nostru si al copilului in perioada asta sa fie cat mai mare? Mi-au aparut cearcane… le-am avut si mai mari cu alte ocazii! Cat am dormit in ultimele 24 de ore? 7-8 ore? Pai atat doarmeam si inainte, doar ca legate…”

Apoi incepi sa evaluezi dimensiunea noii tale relatii cu pruncul: “Dude, asta a un job pe viata… Nu e un proiect care se termina la anu’. Cumva iti trece prin cap ca weekend-ul vine vinerea asta? Wrong! De acum toate zilele vor arata la fel.”

In ultima instanta, cel putin deocamdata, realizezi ca poti functiona in regim just-in-time. In esenta, validezi ca poti sa fii si in viata personala multi-project, sa te ocupi concomitent de mai multe: spre exemplu, mama poate alapta in timp ce citeste; eu ma apuc de cafea, pregatesc biberonul si, printre picaturi mai scriu la acest post.

Am sentimentul ca in curand copila asta ma va face mult mai eficient. Timpii mei morti vor disparea de tot 🙂 .

3 thoughts on “Primele revelatii parentale

  1. m-am intrebat intotdeauna cum arata aceste lucruri prin prisma unui tatic..unui tatic implicat si aware..si arata aproape la fel ca la o mama..aproape..exceptand cantitatea enorma de hormoni in continua schimbare si perfectiunea sferica a alaptatului, deci, bravo takeda, esti o mama !

  2. Illa, nu in public… 🙂

    honestly, implicarea mea este un test cu mine insumi. pe undeva, e un gest de partiala generozitate paterna; e dorinta de a trai intens aceasta experienta, ca sa pot spune, ulterior: I did it!

    inca o chestie, tot de daddy knowledge: tatal cu forma de mama, cum spui tu, absoarbe marea majoritate a puseurilor hormonale… intelegi ce vreau sa zic? 🙂

Leave a Reply

