Home

Azi a fost prima oara cand am reusit s-o linistesc si adorm pe Sokka in bratele mele. I-am aplicat un remediu pe care mi l-am amintit din filmul Phenomenon. A fost primul moment in care am simtit ca cere afectiune. Si a primit-o cu totul; a absorbit-o dintr-o data.

Contrar asteptarilor, nu sunt deloc obosit. Sau undeva organismul gaseste surse de energie de care nu aveam habar. Fizic ma refac repede. Deja trezirile intempestive in noapte le asimilez mai bine. Sunt mai proaspat la minte decat am fost in trecutul apropiat. Probabil cand voi relua lucrul situatia se va prezenta altfel. Desi peste zi nu dorm, deci teoretic ar trebui sa nu am sincope nici dupa aceasta perioada.

In alta ordine de idei, saptamana asta, dincolo de timpul petrecut in trei, a fost, pentru mine, una foarte spirituala. M-am raportat mai mult la HP* si m-am gandit mai mult la ce o sa fie de acum inainte. Si personal, si profesional. Probabil o schimbare de fond.

Si cum Sokka este pentru mine un nou inceput, o sa dau intregii mele existente acelasi atribut de prospetime si noutate.  

*higher power

2 thoughts on “Somn in mainile mele…

  1. Imi pare rau ca nu am reusit sa te felicit mai repede 🙂
    Sa fie sanatoasa, fericita si Dumnezeu sa o ocroteasca.

Leave a Reply

