Home

Pe scurt, scriam de dimineata ca am sentimentul ca au inceput crampele la stomacel… Cu aceasta idee in minte, am urmarit toata ziua reactiile ei dupa masa si intre reprezile de alaptat/ biberonat.

Pana la pranz, totul a fost ok. Pooja a decis sa mai iasa din casa sa se aeriseasca la creierii capului. Eu, vasnicul Takeda, ramaneam cu Sokka la un nanel, biberon, o guguleala mica, un intindere de oase… chestii obisnuite. Dupa vreun ceas, o apuca plansul. Capul meu era la colici… masez burtica, o pun pe burta mea (asa ne-a invatat pediatrul), adoarme. Dupa o vreme, se trezeste cu un mare craunit… si plange, si plange. Takeda… dai cu medicatie anti-colici; dai cu masaje pe burtica. Sokka… marea decibelii! Schimbase deja tonalitatea, putin ragusita. Transpir instant. Copila plange mai departe…

Intr-un final, imi vine ideea magistra: i-o fi foame. Ii dau 70 de ml, ceea ce ar trebui sa fie suficient pana se intoarce Pooja. Dupa un sfert de ora… Sokka mea continua sa planga. Dar nu va puteti inchipui cu cata pasiune si nerv. Era rosie de furie, sau de durere, sau de frustrare… In mintea mea se incalceau sentimente de deruta si atitudine zen! O schimb… O mangai iar pe burtica! Eram deja ud. Copila inca suferea. M-a lovit instantaneu disperarea si, odata cu ea, mi s-au mijit doua lacrimi la coltul ochiului.

Si atunci… dupa vreo ora de chin reciproc, ceva/ cineva, my higher power sau intuitia de care vorbeam in postul anterior, mi-a sugerat urmatoarea idee simpla: “dar daca trebuie crescuta cantitatea de lapte pe care trebuie sa i-o dau copilului? hm?!”

Ma duc fix la cutia de lapte praf: “saptamana a treia si a patra, 120 ml“. EVRIKA!!! Copilului ii era FOAME!

Pentru neaveniti ca noi, in primele doua saptamani, copilul mananca pana la 90 ml per masa (care pot fi 6-8/ 24 de ore). Doar ca Sokka mea a trecut in a treia saptamana de viata.

Lesson learned: tre’ sa ma concentrez pe normal (i.e. copilul e ok, trebuie hranit!), nu pe anormal (i.e. are probleme la stomac…)!

3 thoughts on “Sokka si nodul gordian…

Leave a Reply

