Home

Nu am scris de ceva vreme. Si asta in ciuda faptului ca ma aflu intr-o luna sabatica (atat imi permit, o luna 🙂 ). Dar n-am stat degeaba.

In principiu aproape zilnic petrec timpul in parc cu Sokka si Pooja. Ieri i-am livrat primul biberon in aer liber. S-a dezvoltat vizibil din punct de vedere fizic, dar si mai vizibil din punct de vedere… chinestezic 🙂 Se “viermuieste” si “bicicleaza” de cate ori are ocazia. A inceput sa vada mai bine; ne recunoaste, tresare, ne zambeste mai coerent decat pana acum. A intrat in perioada in care descopera culorile si formele. Spre exemplu e fascinata de aceasta “pictura rupestra” pe care i-am pregatit-o inainte de a se naste:

In rest a facut in ultima vreme primele ei excursii in afara Bucurestiului. Dupa ce l-a intampinat pe bro’ Explorish la aeroport, a facut a doua vizita la Tzaranoaia, pentru primul ei Paste. Challenge-ul cu adevarat de luat in seama  (si pentru noi), a fost deplasarea la Brasov. Pentru noi, pentru ca am stat la hotel si a fost prima incercare de acest gen, timp de aproape 72 de ore. Dar a fost ok. De acum ne va fi mai usor inainte sa ne hotaram sa plecam la drum in trei. Si in acest weekend a fost la prima ei petrecere; un botez, unde a(m) rezistat 5 ore!

Trec de la Sokka la Brasov. L-am gasit extrem de frumos (mai fusesem in toamna, dar l-am vazut mai mult seara), bine asezat ca oras turistic cultural, curat… cel putin centrul si zona pietonala de la Biserica Neagra in jos. Au evoluat mult din punct de vedere gastronomic. De data asta am mancat la Keller Steak House si Casa Hirsher. Sunt apropiate si in imediata vecinatate a pietei si Bisericii Negre. Fac aici o paranteza cu dezamagire: nu am putut vizita biserica pentru ca eram cu Sokka in carutz. Ar fi trebuit sa las carutzul la intrare si sa iau copilul de nici trei luni in bratze. Nu mi s-a parut smart… adica ce rau putea sa cauzeze un carutz? Si ce solutie adopta reprezentantii Bisericii Negre cand vizitatorii au un handicat motor, lasa caruciorul la intrare?! In conditiile in care mai si costa sa vizitezi biserica… Poate aude cineva, pentru ca noua ni s-a parut jenant.

Am stat la hotel Aro Palace, care e fain, e bine dotat, bine reamenajat, cu servire buna, cu toate facilitatile in place… dar nu e de 5 stele! Sau, mai pe romaneste, raportul calitate-pret nu se justifica. Noi nu prea am avut de ales, atat din punctul de vedere al proximitatii fata de obiectivul vizitei la Brasov, cat si din punctul de vedere al spatiului pentru noi si Sokka.

Ce am cautat la Brasov? Un challenge; Global Management Challence. Adica o competitie de management si strategie destinata in egala masura studentilor si celor care sunt deja in campul muncii. Mai multe detalii despre aceasta miscare gasiti aici: http://www.worldgmc.com/ si pentru Romania, aici: http://www.gmcromania.ro/. A fost finala nationala, dupa doua runde succesive de calificari (care au inceput prin toamna). In finala, echipa din care am facut parte nu a urcat pe podium, dar am avut, daca ma intrebati cele mai bune fundamentale (nu o luati ca pe o lauda, ca oricum, grosul deciziilor l-au luat colegii mei; eu am descifrat inca chichitele jocului cu ocazia finalei…).

Lectia pe care am invatzat-o este insa urmatoarea: daca exista informatie de piata disponibila, chit ca ar putea sa nu fie extrem de specifica si ca mai si costa, cumpar-o!

Si inca un lucru: e bine sa scapi cat poti de mult de influentele experientei anterioare cand incepi un ciclu nou. Ar putea fi critic pentru reusita.

That’s the news, folks!

Leave a Reply

