Home

Si in saptamana care a trecut am “executat” natura la liber. Sokka a continuat programul de ozonare si aerisire si a capatat noi skill-uri. De acum vede foarte bine, in special in apropiere. A descoperit un joc extrem de “intuitiv” cu suzeta (zisa si “amagica”): o scuipa de cate ori are prilejul stiind ca vine cineva sa i-o dea inapoi. Cu alte cuvinte descopera micile vulnerabilitati ale celor din jur. Oricum, cat e treaza cererea de “entertainment” este maxima. Caruselul ei cu muzica nu mai este in majoritatea timpului suficient. Are nevoie si de alte perspective. E in stare sa gangure minute in sir. Si noi cu ea. Altfel… ne bodogane cu aplomb. E constienta de propriile sunete si face abuz de ele, in special de un “haooo” prelungit.

Si-a descoperit mainile; pe care le freaca, cum zice Pooja, precum Al Pacino in “Negutzatorul din Venetia”. Ati prins ideea… Nu mai spun ca le rontzaie cu gingiile de parca acolo s-a concentrat toata dulceatza din lume. A descoperit de asemenea leganatul si fosnitul frunzelor; asta ar fi noua fascinatie.

Cel mai tare ma “indoaie” cand, in timpul “conversatiilor” noastre, se agata cu manutza de degetul meu si se se ridica incercand parca sa imi spuna… ceva. Ar fi fost o mare pierdere, pentru mine in primul rand, sa ratez momentele astea. Sunt sigur ca voi rata altele. Dar astea sunt categoric greu de replicat. Au fost cele mai pline si faine 3 luni din viata mea!

In rest, la Tzaranoaia, am gustat putin din avantajele vietii de fermier. Pentru ca Pooja a umplut iar portbagajul cu flori si fructe; si, normal, a trebuit sa plantam… Takeda a cosit iarba; nu va impacientati, am toate membrele intregi din motive care tin de avansul tehnologic. Poza spune tot:

E ca aduc a Terminator? 🙂

Ne-au cantat cucii, mierlele, vrabiile, broastele, greierii. Verdele a inceput sa se “coaca”. Capsunile sunt “pe drum”. E perioada aia din an cand caldura si racoarea sunt acceptabile. Am ars gazul, am zacut pe sub salcie, am ars vreo doua gratare, am facut bere de ghimbir si am cascat ochii pe dealuri:

M-am uitat putin in jur. Gradina… verde! Aerul… curat! Apa… din belsug! Vinul… rece! Ai mei… ok! Pooja si Sokka… in forma!

Momentan nu am nevoie de nimic!

One thought on “Sokka & Tzaranoaia pastorala; si un pic de filozofie

  1. mai ales palaria e de terminator:)…si crocsii asortati din dinastia slavoiu:)…hihihi
    sa stii ca ai dreptate, momentele astea sunt super tari si cum zicem…ai avut bafta de un timin perfect pt ele…bravo!

Leave a Reply

