Home

Emisiunea “Dupa 20 de ani” de la ProTv mi se pare una dintre emisiunile inspirate; sau, mai exact, mi s-a parut una dintre initiativele laudabile ale titratului post de televiziune, alaturi de campaniile la fel de legitime gen: “Romania te iubesc”, “Avem viata in sange”, “Exista viata dupa cutremur”.

Dupa ce vreme de cateva zile bune nu am avut contact cu televizorul, m-am nimerit duminica dimineata fata in fata cu mai vechiul meu “musteriu”, dl. Dinu Patriciu. Postez link-ul emisiunii si aici: http://stirileprotv.ro/stiri/economie/dinu-patriciu-intram-in-faza-a-doua-a-crizei.html. Daca aveti rabdare… uitati-va la el. Macar pentru a intelege de ce postez aceste ganduri cu oarecare dezamagire.

Ceea ce spune, sustine si argumenteaza domnul Patriciu este secundar pentru acest post. Stiti parerea mea despre functionarii publici; i-am infierat si eu aici ori de cate ori m-au facut sa regret cetatenia romana. In egala masura, cine a citit cu atentie opiniile din categoria S.L.A.M. a inteles ce viziune economica, sociala, de business am si cat de mult sunt in acord/ dezacord cu afirmatiile domnului Patriciu.

Dezamagirea de care vorbeam vine de la cei doi ziaristi invitati; domnii Hostiuc si Pandaru. Oameni bine insurubati in organizatiile de presa pe care le reprezinta. Daca veti fi atenti la dezbaterea propusa, veti observa ca domnul Patriciu raspunde, pentru toata emisiunea, in primele cinci minute. Dupa care nu face decat sa repete aceleasi lucruri. Dar nu din vina dumnealui… ci din modul in care ii sunt adresate intrebarile. Revin, obsesiv, intrebari pe care le-au adresat si in primul interviu, din aceeasi emisiune, cu acelasi domn Patriciu, in 2009 (a propos, s-au terminat oamenii cu opinii? de ce au luat-o de la capat?!), iar substanta si relevanta intrebarilor este una de turnesol. De culoare. Bombastica. La fel de plictisitoare (pentru mine) ca “tirul” de prime time de la Antena 3 sau, mai nou, si cu alelasi regret, de la Realitatea TV. Realizat pentru a “prinde in corzi” si mai putin pentru a intelege si clarifica. O sa va mirati, dar TVR face dezbateri mult mai echilibrate.

Pe scurt remarc faptul ca mediocritatea profesionala este peste tot. Ceea ce le comunic prin acest post celor doi ziaristi este ca prestatia dumnealor a fost sub asteptarile mele.

Restul… e (in) can-can 😉 .

Leave a Reply

