Home

Pen’ca tot m-am intors in campul muncii la felinele oranj, am revenit si la “metehne” mai vechi; acelea de a mai face oamenii sa gandeasca in afara cutiutelor de la tot pasul. Un exercitiu bun, altfel, si pentru mine.

Ghicitoarea de azi este despre cum curge timpul. La propriu.

Dupa cum stiti, din cand in cand imi mai petrec timpul prin bucatarie. Tre’ sa fierb niste paste exact 9 minute; altfel se flescaie, sau, dimpotriva.

Am la dispozitie doua clepsidre: una de 7 minute, a doua de 4. Cum ar trebui sa rotesc cele doua clepsidre astfel incat sa masor exact 9 minute, si, in consecinta, invitatii mei la masa sa nu inghita cu noduri?

Bon appetite! 🙂

2 thoughts on “O noua ghicitoare…

  1. pai fii atent:
    pui amblele clepsidre deodata. dupa 4 minute o intorci pe aia de 4.in aia de 7 mai ai trei minute. dupa exact 7 minute mai ai un minut in aia de 4. o intorci pe aia de 7 care o ia de la zero. ( in aia de 4 mai ai un minut) asadar amandou un minut….se termina aia de 4 si ai un minut parcurs in aia de 7. …asadar au trecut 8 minute…o intorci pe aia de 7 ca ai consumat doar un minut…pentru inca un minut…si cu asta 9….

    bai ce destept sunt….mi s-a aprins fruntea de lumina….

    Cristi

    intodeauna iubesc o provocare!

Leave a Reply

