Home

Mi-am inceput de o saptamana activitatea de BizMan. So far, so good. Oameni cunoscuti, mediu placut, probleme noi; sau cum se zice… "provocari pe masura". Dar nu despre asta vreau sa vorbesc. Cel putin nu astazi, chit ca ritmul acumularilor a crescut grupa mare. Asta e vestea buna…

Vestea si mai buna (ca sa citez un amic) este ca povestea de mai sus coincide cu un alt subiect drag mie: Sokka. Sa detaliez.

E 5:00 a.m. Pooja aude glasul infometat al Sokkai. Eu, in consecinta, o aud/ simt pe Pooja dandu-i de mancare. E deja 5:30. Dupa ce Pooja adoarme la loc, eu ma ridic din pat. Altfel risc sa fiu ametit toata ziua. Arunc o privire prin usa intredeschisa sa "adulmec" somnul Sokkai… e linistita. Tocmai si-a luat snack-ul de la ora 5. Pana pe la 6:oo o ard pe internet; in principiu pe retele. Vad ce mai scrie amicul H. despre clasa politica romaneasca si americana, ce au mai facut prietenii de peste ocean, cine/ ce a mai intreprins profesional… usual stuff. Pe la 6:05 ma izbeste nevoia gustului de cafea. Pooja tocmai ce a schimbat cafeaua. Pare mai buna… sau unde e o chestie noua?!

Cu cafeaua la purtator alunec pe site-urile mele de corason: what matters, McK, bloguri, business news. Frugal, highlevel, dar le parcurg. Vestea cea mai buna este ca m-am lasat de jocuri pe feisbuc… se ocupa Pooja de ele 🙂 . PE CONTUL MEU!!! Asta ca sa lamuresc aceasta dilema, pen’ca unii fac mit stock de mine.

E 6:45. Sokka face ochi. Chicoteste si isi baga toate mainile in gura. In curand, probabil, si picioarele. E foarte mandra si satisfacuta de treaba asta… Cand ma vede, incepe si ranjeste gingiile la mine. Imaginea primului zambet o port toata ziua. In paranteza fie spus, cand vad imaginea in minte in cursul zilei, ma apuca rasul. E un copil tare haios. Probabil ca asa sunt toti. Dar eu doar pe ea o vad…

O schimb si ne mai gugulim oleac’. E tare fericita ca are cu cine sa mai dapene si ea un chiot… Usor o apuca iar somnul. Adoarme cu manutele agatate de doua-trei degete de-ale mele, in timp ce tzocaie de zor la amagica… e unul dintre momentele care iti dau un alt puseu de energie si vreo doua lacrimi de fericire pe la coltul ochiului.

Imi mananc iaurtul si fulgii, imi termin cafeaua. Pooja da si ea semne de trezire. Vine ora micului dejun; si pentru ea, si pentru Sokka. Pupic la fata mare. Pupic la fata mica. Ies pe usa cu oarece strangere de inima. De multe ori fac cale intoarsa sa ma mai uit la cuibul meu.

Servici. Staff-uri. Alea-alea. De bine, cum spuneam. Musai un telefon acasa sa vad ce fac fetele.

Ma intorc spre casa in varf de trafic. Ca marea majoritate a corporatistilor. Sau a unora dintre ei. Ma apuca nervul ca stau in coloana. Nu e nimic nou si, in egala masura, nu e un lucru pe care pot sa il corectez/ evit. Momentan. Am insa o destinatie. Ma mai opresc sa iau una-alta din piata, o inghetata, o maslina…

Sokka e in varf de forma la ora la care ajung. Mai ales ca se apropie ora mesei de seara. Reusim sa o adormim. E cam treaba mea, caci, asa cum va spuneam Pooja tre’ sa culeaga recolta pe farmville… 🙂 . Apucam sa ne spunem noutatile, barfele, treburile pentru weekend, cu cine ne mai vedem, cu cine am mai vorbit. Terminam seara cu cate o inghetata si un CSI/ meci/ travel channel. E aproape 11:00 p.m. Usor-usor vine somnelul. Ca si ieri, sau alaltaieri, eu adorm primul.

Day routine: end.

3 thoughts on “Noua mea rutina favorita

  1. nice 🙂
    rutina asemanatoare la noi…doar ca lipseste piticu’/pitica’ :(…si mai nou de o luna si lipseste televizorul…mai mult aer mai multe discutii cu prietenii…si e mai bine….

  2. Tare simpatica rutina ta, Ovidiu! Se califica perfect pentru ‘povestirile de la miezul noptii’…e 1.30 la noi, asa ca mergem la culcare ca maine reincepe rutina favorita.

Leave a Reply

