Home

Pen’ca nu vreau sa pierd prea curand zona zen castigata in ultima vreme (a propos de nervu’ legat de melteni), va propun un cantecel. Tare zglobiu. Auzit, bineinteles, la Guerrilla. Care are cele mai vesele si optimiste acorduri pe care le-am auzit in ultimele… 6 luni?! Putin psihedelice, ce-i drept, dar realmente mi-a ridicat moralul. In plus, e foarte usor de cantat la tobe…

Deci?

Update! Si daca tot suntem la zen zone, o “pilda” care mi-a placut. Si pe care am mai tratat-o, aproape de cate ori am facut invitatia de a fi mai buni.

A propos de lupta cu sinele si faptul ca ce nutrim, aia primim… Zice legenda (o prezint in stil Haiavatha 😉 ) ca un batran intelept, indian, vorbea cu un copil din tribul lui.

“In fiecare dintre noi sunt doi lupi care se lupta. Lupul bun – bucuria, pacea, iubirea, speranta, linistea, modestia, bunatatea, bunavointa, generozitatea, adevarul si compasiunea. Si lupul rau – furia, gelozia, invidia, tristetea, regretele, aroganta, inferioritatea, minciuna, orgoliul, superioritatea, vanitatea si mania.”

“Si care castiga?” intreba copilul.

“Cel pe care il hranim”.

3 thoughts on “OK! Back to Zen Zone!

Leave a Reply

