Home

L-am jucat. Repede. Offline. Pe "casual" (easy) si cu "trisuri". Doar am un copil de crescut, nu mai am vreme sa joc pe bune 🙂 . O sa reiau misiunile, bucata cu bucata; si voi opta bineinteles pentru "fair game".

Nu e rau. Insa ma asteptam la ceva mai mult miez, comparativ cu SC I. In primul rand, nu poti juca ca Zerg… da, imi plac gandacii … si prea putin din perspectiva Protoss. Noutatea vine din faptul ca jocul are alura de quest (poti opta pentru diverse scenarii, poti sprijini diverse misiuni, intr-o ordine pentru care poti opta; abunda o atmosfera de western, apare chiar si un mic romance… ), dar pastreaza pe fond alura jocului de strategie. In al doilea rand, ma asteptam la ceva mai multa "savoare" 3D.

Interesanta este si modalitatea de validare/ subscriere; se face pe battle.net, chiar si daca vrei sa joci offline. Proababil este o metoda noua/ mai avansata de evitare a pirateriei. O alta veste buna, este ca am putut sa il joc pe Mac. Ceea ce nu am reusit cu alte jocuri similare.

All in all, e ok.

Leave a Reply

