Home

Da, azi, desi as putea sa fiu bun, nu vreau sa fiu bun!

Am obosit sa vad oameni care judeca alti oameni si circumstante dupa asteptarile lor irationale si convinsi ca problemele lor sunt cele mai mari doar pentru ca sunt ale lor.

Am obosit sa invoc bunatatea si toleranta in fata unor oameni pe care vremurile i-au prins, ca s-o citez pe Pooja, ca pe greierele lui La Fontaine sau convinsi de faptul ca cei din juR sunt prosti, rai si aroganti.

Sunt dezamagit… ce spun eu? dezgustat!… de usurinta cu care acei oamenii intra cu bocancii in universul altora si fac scenarii meschine, la granita dintre ilogic si invidie.

M-am saturat de oamenii care isi hranesc sufletele cu ipoteze false, iluzii si egoism doar pentru ca au senzatia ca lor li se cuvine ambrozia, iar restul tre’ sa se stea la coada dupa ce ei vor fi lins ultimele picaturi de licoare divina.

Da, azi sunt arogant, nepasator, cinic, superior, meschin, frustrat, agresiv verbal si penibil. Sunt tot ceea ce acesti oameni cu suflete nemultumite vor sa vada in mine si in oameni ca mine. Azi le dau satisfactia lor majora: anume aceea ca si altii pot fi urati daca vor!

Sursa foto: metallica.com

Azi empatizez cu pesimismul! Si postez si un articol pe masura; grotesc, cinic, dar teribil de adevarat:

http://www.gandul.info/puterea-gandului/legea-inscriptie-pe-o-cruce-7120008

P.S. maine revenim la normal…

6 thoughts on “Si eu m-am saturat de mitocaniile celor frustrati…

  1. am intrat si eu sa vad ce mai scrii…si uite ce-am gasit:)
    esti prea atent cu cine nu trebuie. oricum, cred ca o sa-ti treaca pana ajungi acasa.

  2. e bine ca reusesti sa te descarci aici, e bun blogu pe post de sac de box din cand in cand.
    ma bucur ca scrii in continuare, eu mi-am dat seama ca sunt o lenesa.:)

Leave a Reply

