Home

… adica ratza la cuptor, cu ratatoille de la chez Pooja. Ce-i drept, la ratatoille am pus si eu mana.

Ratza vine la cuptor. Cu niste catzei de ustoroi si sirop de artzar. Friptura la cuptor, obisnuita, nimic special.

Ratatoille-ul l-am facut dupa o reteta “culeasa” din mers azi dimineata, pe FLN, de la Michael Chiarello. Ii zice cumva in italiana, dar nu am retinut. Am retinut insa cum se face. Se face din trei parti:

1. Vanata, cartofi, morcovi, ceapa rosie, facute cubulete, trase la tigaie; cu un praf de sare, 2 catzei de usturoi, niste ardei iuti mici uscati; timp de vreo 25-30 minute.

2. Stafide, zahar, otet balsamic alb si o coaja rasa de la o portocala; asta ar fi sosul, care ia cam 5-10 minute, pana ce stafidele se umfla si se caramelizeaza, respectiv otzetul e aproape absorbit. Nu va spun ce gust ramane pe tigaie…

3. Busoic si muguri de pin care se arunca peste amestecul 1 + 2.

… la care se adauga ratza, rumenita, rosiatic-aurie.

In final tre’ sa arate cam asa:

E clar?

p.s. nu ma intrebati cantitati. Totul e facut la ochi, gust si miros.

Leave a Reply

