Home

Un bun prieten mi-a atras atentia ca nu am mai scris de ceva vreme vreun post din categoria “putem fi mai buni”. Si cumva se leaga; in ultima vreme am fost prins sau m-am prins cu altele, incat numai la asta nu m-am mai gandit. I-am raspuns ca nu e musai sa pun unui gand un label/ sa il pun intr-o categorie ca sa aiba un anume sens. E suficient sa il exprimi…

Asa ca astazi o sa impart cu voi doua ganduri. Decideti voi unde ar trebui puse 😉 Eu le las la “uncategorized”

Primul… ieri era sa imi pierd permisul pentru 30 de zile. Am trecut pe un verde-galben si, ghinion! dupa intersectie m-a tras pe dreapta. Domnul politist. Un baiat tanar. I-am prezentat actele. M-a intrebat daca stiu ce am facut… zic: “Nu!” I-am explicat ca din pricina celor care vin pe linia de tramvai si nu am putut sa avansez in intersectie… tehnicalitati… mi-a spus care e “osanda”. Nu ma intrebati ce fatza am facut. Nu am protestat. Nu am incercat sa il mituiesc. Am sustinut doar ca eu ma consider nevinovat. Sincer? Nu pot sa bag mana in foc daca am fost sau nu vinovat. Insa el si-a depasit conditia: mi-a dat un avertisment verbal! Si m-a rugat sa fiu mai atent. A gandit dincolo de uniforma, dincolo de sarcina lui, dincolo de prejudecati. A gandit si a “citit” ceva pe fatza mea. Altceva decat ar fi citit in mod normal. Orice ar fi fost, ii doresc Sarbatori Fericite!

Al doilea… Pooja a pregatit in premiera cookies. Foarte gustoase! Dar dincolo de partea strict culinara, cookies au miros de… casa. Casa buna!

One thought on “Era sa uit: putem fi mai buni ;)

Leave a Reply

