Home

Un an nou asa cum il doriti fiecare dintre voi! Plin de asteptari implinite (asa ca atentie ce va doriti 😉 ) si cu ganduri bune!

Azi o sa fac o sinteza a scurtei vacante care tocmai se incheie. Am fost domestic, ca mai tot anul care a trecut. Considerentele au fost obiective: Sokka si schimbarea job-ului. Daca ma uit in urma (ca asa se face la cumpana dintre ani: bilantul), a fost un an bun. Nu a stralucit, dar a fost, cum zice povestea: “ca sarea in bucate”. A fost un an in care desi am evoluat – spiritual, personal, profesional – nu am devenit atat de bun cat imi doresc. A fost un an de (re)asezare.

Sokka si prima zapada

Senzatia saptamanii a fost pentru Sokka prima zapada. Prima ninsoare. Am imbracat-o in noul ei costum de Gagarin si am scos-o in parc. Cum era de asteptat… s-a bucurat!

Pentru noi, senzatia saptamanii marca Sokxy a fost ca… A MERS PE PICIOARELE EI!!! Pooja a castigat pariul: “Piti va merge pana la Craciun.” In Ajunul Craciunului a facut primii ei trei pasi ne-asistata. I-a facut intre mine si Pooja. Realizati probabil cat ne-am bucurat; dar ce satisfactie a avut ea…! In zilele care au urmat a evoluat fantastic de mult. De acum se ridica singura, merge cativa metri. Ieri a facut treaba asta cu un os in mana; s-a ridicat de la dusumea fara ajutorul mainilor – nu ar fi lasat osul pentru nimic in lume! Iri pe finalul zilei, a incercat sa alerge. Si toate intr-o saptamana…

In plus, e mult mai “harnica” la mancare; probabil unde acum consuma mai multa energie?! A devenit si mult mai constienta de ce poate face, “spune”, de rolul nostru. Ne implica tot mai mult in ce face, cum, in egala masura, o surprindem minute bune jucandu-se singura si “bodoganind” cu jucariile ei.

Craciunul

Linistit, cum ni-l doream. Nu am fost in formatie completa ca in anii care au trecut; poate la anu’ …

Cert este ca am savurat foie gras-ul facut de Pooja in house. FFF bun! Imi pare rau ca nu i-am facut o poza. In rest… atmosfera de profil. A fost bine.

Revelionul

Am fost la The Ark. Am lasat-o pe Piti in grija bunicilor (recunosc, m-a fulgerat un gand vinovat ca imi las copilul acasa in noaptea de Revelion…).

Ne-am distrat bine, pe muzica din anii ’80 (asta a fost tematica), intr-o atmosfera classy. Mi-am reamintit ce bun e dansul. Am zis sa incepem anul cum se cuvine, in forta echilibrata 🙂

Vinul a fost bun; la fel si sampania. Vestea buna e ca ieri nu am avut dureri de cap. Asta inseamna ca am invatzat sa beau… mi-a luat 34 de ani! 🙂 . Ieri ne-am aerisit creierii capului prin Cismigiu. Usor-usor lumea s-a trezit la viata. Sper ca le-a venit si ratiunea la cap.

Pentru 2011…

Sa fiu mai bun… ce surpriza! 🙂 Da, la urma-urmelor trebuie sa imi doresc sa imi desavarsesc vocatia, nu?

Sa continui sa cresc spiritual, sa fiu un tata si sot mai prezent.

Mai mult “ambatz”. Mai multa coerenta. Mai multa asumare.

Poate un “hoceag” nou. Poate primii muguri pentru un gesheft pentru Pooja.

Pe scurt…

2 thoughts on “La multi ani!

Leave a Reply

