Home

Ce spun eu?! Customer experience…, cu tot cu aroma de Balcani. Cine si-ar fi inchipuit? 

Daca cineva mi-ar fi spus ca Dacia va rupe piata auto europeana in plina recesiune, acum 20 de ani, as fi procedat ca doamna din reclama. Asta ca sa intru in the bloody mood 🙂 Sunt curios cine le-a dat consultanta celor de la agentia de advertising.

Si cand ma gandesc ca parintii mei si-au petrecut tineretea in padurea de la Colibasi… sa nu crape pipota in tine de mandrie?

Advertisements

4 thoughts on “Brand awareness…

  1. e “pe bune”. cine a facut-o, nu stiu exact: unii zic ca englezii (Dacia a si anuntat ca urmatoarea tinta in Europa e UK), altii zic ca olandezii.

    tre’ sa recunosti ca e cap’dopera 🙂

  2. e pe bune, dar “virală”, nu se dă pe TV, cum au fost si cele din “land of choice – fish fruit” (asa a fost conceputa, nu ca ar fi fost interzisa, asta cu “banned” (cred ca) e truc ieftin de marketing).

    inspirata (pun pariu!) din povestea skoda, care a facut o campanie autoironica (“it’s a skoda. honest.”) pentru a-si spala imaginea de “soviet junk” pe piata marii britanii (dap, dacia a anuntat ca ataca UK anul asta, cred). skoda fabia a ajuns apoi chiar “most loved car in the UK”.

    ai nostri si-au zis probabil ca autoironia prinde la britanici, doar ca… de data asta nu ironizeaza produsul, ci natia intreaga, ceea ce e a little more tricky – am vazut multi pe net care se simt jigniti. din pacate, probabil asta e imaginea noastra in UK – niste orientali care negociaza la sange pentru orice si injura ca la usa cortului. doar partial adevarat, as zice (orientalii “adevarati” negociaza mult mai mult ca noi), dar – “perception is the truth”. Neutru privind, e o cap’d’opera intr-adevar; subiectiv vorbind, n-am ras, gandindu-ma ca dupa eticheta de hoti ne-am mai facut cu un “brand”, “the romanian bargain”. mda, nu mi se pare neaparat fericit – foarte multi din UK nici nu au auzit de romania, dar acum vor auzi, pentru prima data… asa. iar prima impresie…

    pe de alta parte, cum am zis si aici, poate e o shansa – daca Dacia “livreaza” la raportul calitate-pret si oamenii is multumiti, asta s-ar putea sa faca mai mult bine imaginii tarii decat a “stricat” reclama asta.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s