Home
Piti a facut 1 an!
A fost un an frumos, dincolo de toate stangaciile noastre ca parinti (in special ale mele)…si de “renuntarile” care vin odata cu nasterea unui copil. Eu unul nu le pot considera renuntari; e mai degraba o motivatie. O rutina placuta. Un dar de la Dumnezeu; si nu doar pentru frumusetea momentelor in care rade, se joaca, sau face lucruri noi, ci si pentru lectiile pe care le inveti. Pentru plusul de responsabilitate pe care il capeti. Pentru respectul pentru viata si intelepciunea legata de lucrurile care au cu adevarat importanta pe care le capeti cand aduci pe lume si cresti un copil.
Eu am savurat toate mementele astea poate si unde am impletit viata de acasa cu cea de la slujba. Dar, asa cum am scris in toate post-urile pe tema asta, nu sunt doar momente de savoare si entuziasm. Sunt si momente peste care treci greu. Da, un copil se creste greu. Un copil permanent zambitor… e deja o opera de arta!
Noi, barbatii, avem uneori sentimentul ca facem lucruri marete. Demne de respect. Si facem. Sa traiesti insa 365/7/24 pentru o singura cauza este insa de departe o misiune mai nobila si demna de respect. Noi vedem doar crampeie din viata copilului nostru si avem sentimentul firescului. Si deseori pierdem din vedere dedicarea din spate.
Am la birou multe colege mame care isi fac meseria cu profesionalism si dedicare. Iar cand deschizi discutia despre copii, remarci ca de fapt sunt si mame profesioniste. Daca ma intreba cineva acum 2 ani as fi avut probabil cu totul alta opinie. Trebuia sa am o astfel de mama in casa ca sa inteleg. Stiu ca s-ar putea sa atrag remarci “subtile” din partea tovarasilor mei de sex tare, dar… femeile-mame au ceva in plus fata de noi.
Prin urmare… pentru tot ce s-a intamplat in acest an, in clasicul stil japonez, ma inclin pana la podea in fata celui mai bun prieten, a persoanei care acum 6 ani mi-a readus increderea de sine, a femeii fatza de care nu am nici un secret; in fata omului care mi-a oferit cel mai frumos dar. Pooja!
Poza este facuta de mine si este grevata de cele mai drastice drepturi de autor!
One thought on “Sokka 1Y!

  1. La Multi Ani! pentru micuta, felicitari pentru familie:) E minunat sa citesc articolul tau si nu vorbesc doar ca femeie, desi pe ea ai emotionat-o, nici ca mama, desi ea se bucura, ci ca omul care intelege si apreciaza intregul!

Leave a Reply

