Home

Nu am mai postat de ceva vreme despre muzica… Nu m-au mai surpins multe pana acum vreo doua saptamani; cand Pooja mi-a atras atentia asupra unei piese pe cat de vintage/ heritage (nu stiu cum ii spune noului curent), pe atat de in ritm cu vremurile (asta dupa “urechea” mea…).

Mai sunt si alte piese care vorbesc de la sine despre vocea Adele.

Tot de curand (si poate cu ceva mai mult impact in urechea lui Takeda) i-am descoperit pe cei de la Hooverphonic:

Vocea – Noemie Wolfs – imi suna tare bine… Ca sa trageti concluzia pana la capat, ascultati si asta:

Leave a Reply

