Home

… dar pe care l-am capatat. Sunt persoane pe care providenta, viata sau norocul ti le scot in cale pentru a te face mai bun sau pentru a te simti mai in siguranta. Si, in egala masura, oameni care iti dau sansa, destul de rara, sa fii tu insuti in preajma lor.

Era toamna lui ’94, cand, timid, Takeda – baiat de provincie – incepea facultatea. Ca in primul an, amfiteatrul din Moxa era arhiplin. Aveam curs de matematica (sa nu ma intrebati la ce mi-a folosit matematica studiata in faculta…). Cursul incepuse de minute bune, cand usa clasei a scartait si si-a facu aparitia acel chip… putin mirat, putin vinovat, putin confuz… un fes mare, tricotat, din lana albastra lasat putin pe spate, completa mimica unui om care parea sa nu aiba nici o treaba cu inconjurarea de acolo… S-a strecurat incet pe langa perete, pana in fundul clasei. Asta e prima mea amintire cu el.

La inceputul anului doi aveam surpriza sa fi fost repartizat in camera cu el. Nu faceam atunci prea bine legatura intre nume si persoana. Am asteptat sa vad care e “al patrulea” (pe ceilalti doi ii cunosteam deja). Era omul cu fes albastru. Cel molcom. Cel care dormea cel mai mult. Cel care manca incet. Cel care aducea dropsuri bune de acasa. Omul din orasul cu turn cu ceas; omul de la poalele cetatii. Cel cu egoul mai firav decat penele ingerilor. Cel cu suflet nobil. Unul dintre putinii in preajma caruia ma simt eu insumi.

Am mai scris despre el. Si o sa mai scriu. De ce scriu azi di nou? Pentru ca maine e ziua lui. Si pentru ca mult din viata lui este aici, in blogosfera, si pentru ca este la distanta, am gasit de cuviinta sa ii fac azi acest “cadou” surogat; cateva amintiri si gandurile de mai sus.

La multi ani, povestitor al locurilor!

La multi ani, bro’ explorish!

11 thoughts on “Fratele pe care nu l-am avut…

  1. bro’, mă făcuşi s-o deversez pe lacrima cât crocodilu’ aici pe tastatură, să stric calculatoru’ nu alta.
    mulţumesc.

  2. la multi ani explorish !!
    constant, m am intors numa’ spre doua bloguri, de vreo 3 ani, al lui takeda si al tau:)
    nici nu ma pot exprima mai mult.. sau .. : Til lukku með daginn !! and Grattis på födelsedagen!

  3. @ovidiu: imi place dar nu sunt (mereu) in target audience… tu esti mai vizionar iar eu prea pragmatic… anyway… overall imi place 😉

Leave a Reply

