Home

In completarea postului anterior, a propos de afirmatia mea conform careia cresterea vanzarilor nu presupune implicit cresterea afacerii; sau, mai ales, aducerea de valoare adaugata…

Articolul din spatele acestului link imi da, cum se zice, apa la moara.

Ceea ce nu realizez momentan este cum se poate schimba obiceiul de masurare a performantei comerciale (a business-ului in general) din a nu mai sta exclusiv cu ochii pe venituri, in a-ti concentra cu precadere atentia si efortul spre nevoile clientului. Si nu doar in sensul design-ului si pretului produsului, ci in sensul desenarii culoarului potrivit pentru ca un grup relevant de clienti sa se angajeze pe respectivul culoar.

Unul dintre comentatorii respectivului post sintetizeaza foarte, foarte precis menirea rolului de designer de experienta pozitiva (am tradus aproximativ):

Nu e vorba doar de a genera suficient trafic catre brand. Tine mai mult de a face o oferta suficient de onesta, suficient de convenabila (accesibila), suficient de oportuna (relevanta) si suficient de potrivita (demografic sau pe baza de preferinta). Daca in final clientii o percep ca atare, vor delibera masura in care valoarea ofertei poate si adecvata vietii lor cotidiene si a vietii celor ca ei sau de a caror existenta le pasa.

Asta ar putea fi o definitie alternativa a managementului experientei clientului…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s