Home

Data trecută când vorbeam despre managementul experienţei clientului, aminteam de faptul că ideea de angajament faţă de brand nu mai poate fi tratată ca “medie”.

Talentul în a transforma aspiraţia consumatorului în ataşament presupune capacitatea brand-ului de a comunica exclusivitatea la nivel individual. Nu vorbim aici de brand-uri exclusiviste (LV, sau D&G), ci de brand-uri “generice”. Reclama de mai jos scoate în evidenţa, după mintea mea, exact capacitatea brand-ului de a se centra pe aspiraţia consumatorului, generandu-i, potenţial, un angajament instinctual şi perpetuu.

E doar o reclamă, o promisiune, nu e o idee neapărat nouă (vezi Dove); dar are mult sens:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s