Home

Asta numesc eu concert. Mind-blowing. Lovely. Strong. Musical. Entertaining. Emotional. Head-bang. Fascinating. Surprising. Fair. Straight. Live. Bass. Drum. Guitar. Voice. Jump. Energy2Energy. A’faca’mazing public!

Ce sa mai pun aici? Da, am fost surpins de cat de buni muzicieni sunt. Ii stiam… ii ascultasem… mi-au placut mereu… dar cand ii vezi pe scena si realizezi ce pot face LIVE cu instrumentele alea… Mai ales Flea. Dar si Chad… pf’oaaau! Bass & drum… asta e pilonul RHCP dupa mine. E ok si Josh, nimic de zis. Tony… plin de energie si in super forma, pe dinauntru si pe dinafara. Mi-au ridicat toate simturile la vedere si alea ascunse, toti spinalii, toti neuronii, toate sinapsele.

Multa energie pozitiva… De multa vreme nu am mai vazut atata energie buna! E adevarat, nu am fost la ACDC si Bon Jovi. Inteleg ca a fost comparabil.

Am realizat aseara ca practic nimeni nu canta ca ei. Sunt mari pentru ca sunt unici in funk metal-ul lor…

Foarte fain concert!

Si o mostra din muzica lor:

 

Si inca o mostra legata de caracterul lor artistic si de pasiunea lor pentru muzica (am mai postat asta, dar revin la ea de cate ori e cazul. ‘Cause it’s fuckin’ soul moving!)

Leave a Reply

