Home

Pentru “traficantii” acestui blog: vreau sa va spun ca nu stau degeaba. Diminetile le dedic tot scrisului, doar ca nu aici. Ci la cartea despre care va povesteam cu cateva saptamani in urma.

Dragele mele si dragii mei… nu e treaba simpla! A scrie o carte e altceva decat a scrie pe blog. Important e ca scriu.

Initial, cand am finalizat versiunea “alfa” eram foarte mandru de mine. Dupa ce am primit feedback de la doi “critici de familie”, si dupa ce am mai recitit si eu calupuri mari de poveste, am realizat cat de departe sunt. Dincolo de subiect si naratiune in sine; doar pe forma.

Fiind o carte cu anumite repere stiintifice (psihologie, genetica), incercand eu sa inteleg in primul rand, am insistat nepermis de mult pe anumite secvente. Fiind insa si o carte de fictiune, am realizat de asemenea ca, incercand sa ma “justific” pentru “indrazneala” fanteziei, am abundat de fraze repetate (cu alte vorbe, dar evocand aceeasi ideea sau descriind aceeasi filozofie) in dorinta de a nu pierde cititorul; sau de a-i reduce socul cu acea “indrazneala”.

Asa ca acum am deja o versiune “beta”, sper eu mult mai asezata, care va intra in turul doi de critici. De data asta non-familie.

Mai e mult pana la “omega”. Dar asa se invata.

Leave a Reply

