Home

Printr-un concurs de împrejurări favorabil (din categoria “Universul conspiră la realizarea visului tău”), am ajuns la un workshop de customer experience management organizat de TMI.

A fost o dublă satisfacţie. Pe de o parte pentru că am constatat că încercările şi preocupările mele (de aproape doi ani) pentru acest domeniu sunt legitime . Pe de altă parte pentru că a fost o experienţă plăcută în sine. Prezentarea doamnei Gillian James a fost excelentă: stil şi conţinut. Mulţumesc Octavian Pantiş!

Am mai trăit un sentiment plăcut, în egală măsură, constatând faptul că reperele pe care mi-am aşezat propriul curs pe tema customer experience respectă din punctul de vedere al conţinutului şi structurii viziunea unei persoane avizate atât prin experienţă efectivă, cât şi din perspectiva maturităţii pieţelor de inspiraţie şi a brand-urilor care le definesc.

Ce am aflat? Sau mai exact, cu ce m-am ales ca noutate? Un set de tendinţe care au sens din punct de vedere customer experience (unele intuibile, altele… mai puţin): peers; imagination; story behind; technology; co-creation; community; newism; kindness. Cred că e o structură bună când te aşezi să-ţi faci diagnosticul a propos de cum stai cu această “ştiinţă” în propria organizaţie sau din punctul de vedere al afacerii tale (dacă eşti antreprenor).

A fost un bun prilej să reiau preocupările în direcţia asta.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s