Home

Printr-un concurs de împrejurări favorabil (din categoria “Universul conspiră la realizarea visului tău”), am ajuns la un workshop de customer experience management organizat de TMI.

A fost o dublă satisfacţie. Pe de o parte pentru că am constatat că încercările şi preocupările mele (de aproape doi ani) pentru acest domeniu sunt legitime . Pe de altă parte pentru că a fost o experienţă plăcută în sine. Prezentarea doamnei Gillian James a fost excelentă: stil şi conţinut. Mulţumesc Octavian Pantiş!

Am mai trăit un sentiment plăcut, în egală măsură, constatând faptul că reperele pe care mi-am aşezat propriul curs pe tema customer experience respectă din punctul de vedere al conţinutului şi structurii viziunea unei persoane avizate atât prin experienţă efectivă, cât şi din perspectiva maturităţii pieţelor de inspiraţie şi a brand-urilor care le definesc.

Ce am aflat? Sau mai exact, cu ce m-am ales ca noutate? Un set de tendinţe care au sens din punct de vedere customer experience (unele intuibile, altele… mai puţin): peers; imagination; story behind; technology; co-creation; community; newism; kindness. Cred că e o structură bună când te aşezi să-ţi faci diagnosticul a propos de cum stai cu această “ştiinţă” în propria organizaţie sau din punctul de vedere al afacerii tale (dacă eşti antreprenor).

A fost un bun prilej să reiau preocupările în direcţia asta.

Leave a Reply

