Home

Am citit articolul de mai jos și am realizat că povestea ”share”-ului nu este doar o paradigmă a lumii vituale. Omenirea nu se joacă zilele astea doar pe rețelele sociale cu ”dat-ul mai departe”.

Și asta pentru că share-ul vine din zona de auto-actualizare pe scara lui Maslow. E un reper pe care corporațiile, afacerile în general, ar trebui să îl integreze și cultive ca atare.

În esență e vorba de un design bun al interacțiunilor dintre oameni.

http://www.linkedin.com/today/post/article/20121211095958-10842349-big-idea-2013-designing-the-necessities-of-life?trk=eml-mktg-condig-118-p2

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s