Home

În viața fiecărui tată de fată apare un moment în care trebuie să-ți iei inima în dinți și să treci peste prejudecățile cu care te-ai înconjurat ani la rând. Eu azi mi-am luat inima în dinți și am fost la…

…BALET! 

Acuma, lăsând la o parte puseele astea subțiri de macho (totuși, am realizat de ce nu mi-au plăcut niciodată ștrampii 🙂 …îmi mențin părerea că baletul se cuvine mai mult fetelor, grația nu e tocmai o virtute masculină), a fost un spectacol fain: Spărgătorul de nuci. Sokka a rezistat două ore. Dar nici eu nu m-am dat bătut…

Nu m-am plictisit, cum nici nu m-am oprit la casă pentru a-mi face abonament. Simt că voi mai încerca experiența asta care, probabil, nu s-a lipit de mine până astăzi și din motive obiective: în târgușorul nostru de ”gulere albastre” nu s-au prea înghesuit promotorii culturii să aducă spectacole de balet. Așa era pe vremea aia în provincie…

Dar nu e niciodată prea târziu.

O recomand cu căldură tuturor celor care până astăzi nu au prins în agenda lor un spectacol de balet. Chiar dacă mai rar…

Leave a Reply

