Saptamana care urmeaza e plina de evenimente in care voi fi vorbitor. Sa va spun ca nu am emotii? As minti, cu siguranta. Cu atat mai mult cu cat voi vorbi despre unul dintre subiectele mele preferate: experienta clientilor.
Anul trecut pe vremea asta imi propuneam doua lucruri: sa scriu o carte (am scris-o) si sa generez o comunitate interesata in mod autentic sa ridice cultura de servire a consumatorilor in aceasta piata, dominata mai degraba de sentimentul de “teapa” si foarte foarte dependenta de pret si mai putin de utilitate, relevanta, continut. Adica infantila cand vine vorba de o experienta pozitiva “la tejghea”.
Pentru evenimentul de joi de la Intercontinental s-au strans in jur de 250 de oameni. Deci as putea spune ca sunt pe drumul bun…
http://www.businessedu.ro/eveniment/experienta-clientului/conferinta
E o mare bucurie pentru mine ca subiectul propus are sens pentru atatia oameni. Si cum va spuneam, emotia e pe masura.
Dar, cum zice “poetul”: up on the stage, turn the page 🙂
Bravo Ovidiu!
Multumesc mult, Catalin!