Home

Am lăsat să treacă o zi după evenimentul de care vă povesteam zilele trecute. A mai fost o cărămidă bună la ideea de anul trecut de a construi o comunitate activă în jurul acestei idei: experiența clienților.

Și-au făcut timp oameni din diverse industrii: telecom, media, financiar-bancară, servicii publice, servicii medicale, turism, hotelier, centre de educație și dezvoltare profesională, IT, consultanță, chiar case de avocatură; încurajator a fost că au participat și ONG-uri și studenți.

Am reiterat ideile de bază – experiența clienților se află la intersecția nevoilor, motivațiilor și comportamentului acestora și depinde fundamental de cât de bine ”cuplează” angajații (mai ales cei aflați în contact direct cu clienții) la viziunea brand-ului și de cât de potrivit este conceput design-ul respectivei afaceri.

În esență, managementul centrat pe experiența clienților poate fi un diferențiator deștept, câtă vreme promisiunea brand-ului este andosată de pasiunea și hotărârea celor care conduc respectivelor afaceri; deci este în mare parte o chestiune de transformare și leadership autentic.

Am insistat de asemenea pe ideea că nu trebuie să fii un brand global ca să oferi o experiență favorabilă; trebuie doar să ai pasiunea de a-ți servi semenii. Și da, în final, să faci profit.

Mai multe voi povesti în cursul pe aceeși temă programat la începutul lunii aprilie.

Oricum, pentru divertisment, să vă spun cu ce am început…

…și cu ce am încheiat prezentarea:

Asta însă e de referință a propos de pasiune și design pentru o experiență… uau!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s