Home

Chiar dacă procesul pare lent, drumul către publicare face progrese. E un puzzle cu multe piese care mă ţine în priză şi îmi deschide noi puncte de cunoaştere. Pe scurt…

Am închis cu succes ultimele intrigi la care aveam anumite dubii.

Traducerea cărţii este avansată.

Coperta este la rândul ei pe cale să fie definitivată.

M-am înregistrat pe CreateSpace şi sunt în plin proces de desţelenire. Au o gramadă de servicii pe care le-aş lua. Dar costă… Trebuie să aleg. Mai greu este cu partea de taxe şi royalties; mă rog, destul de birocratică. 

Am demarat un proiect de site pentru prezentare a cărţii.

Mi-am făcut strategia de promovare. Sper să şi funcţioneze 🙂 …

Aşa că, după cum merg lucrurile, probabil cartea va vedea lumina web-ului înainte de Paşte.

Leave a Reply

