Home

Aud tot mai des ideea asta, formulata intr-un fel sau altul. Nu ma surprinde, cu atat mai mult cu cat noi (Pooja si cu mine) ne punem de ceva vreme mintea si sufletul la lucru sa facem acest drum “inapoi”. Dar nu e inapoi…

Sunt industrii care fac acest exercitiu de re-ajustare; banking-ul este una dintre ele. Dar nu e singurul. Deunazi citeam un articol care vorbea despre “branding back to basics“. Multi isi regasesc obarsia sau pur si simplu si-o cauta, realizand ca, probabil, drumul de pana acum a fost unul paralel si fara o destinatie precisa.

Incercand sa caut explicatii pentru aceasta intoarcere, am realizat ca sentimentul social este unul de eliberare. O eliberare de anumite presiuni colective, de prejudecati si convingeri false. E ca si cum oamenii dau jos randul de haine poleite, dar grele, care nu ne-au dat spatiul necesar sa ne miscam in voie din punct de vedere mental.

Pentru scepticii care citesc acest material… nu, nu e o fatalitate, nu e o renuntare la vise si viziuni personale. A purta doar o haina usoara nu e abandonare, ci o primenire. O revenire la o suita de sentimente care tin de comunitate si apropiere. E o indepartare de virtual si o redescoperire benefica: a familiei, a prietenilor, a multor lucruri care ne starnesc in mod autentic si sanatos rasul si buna dispozitie. E un proces de constructie interioara si exterioara care are sens si tine de o viata implinita personal.

Succes!

Leave a comment